Wednesday, February 15, 2012

INILAH SAYA


Kehadiran Marissa dalam hidup saya banyak mengubah corak perjalanan seharian saya. Jujur saya mengaku jika sebelum ini sikap tanggungjawab tuh agak kurang dalam diri, tapi semenjak kehadiran Marissa semuanya berubah! Beruntung nya Mummy sayang...

Walaupun Marissa hanyalah 'anak angkat' saya, tapi dia adalah segalanya bagi saya...harta dunia akhirat sampai saya mati. If ditakdirkan saya ada 'anak sendiri' suatu hari nanti, saya takkan pernah abaikan dia sepertimana yang diamanahkan untuk jaga dia. Sayang saya pada Marissa sampai bila-bila dan takkan pernah sekali-kali berubah!

Dan andainya saya bertemu jodoh (walaupun telah merancang dari sekarang) hehehe... saya harap 'si dia' sudi terima Marissa sepenuh hati dengan ikhlas. Sebab Marissa adalah separuh dari hidup saya!!! Dan saya bersyukur ditemukan dengan 'uncle' Marissa yang selalu suka - bergaduh dengan saya - hahaha...

Untuk 'uncle' Marissa, thank you sayang for loving me sepertimana saya sekarang. Dan sudi menerima buruk dan baik saya, walaupun semuanya tak pernah dijangka. Semua ni berlaku sangat pantas, sehinggakan kita sendiri pernah jadi keliru dengan perjalanan hubungan kita ni. Semoga kita sama-sama tabah menghadapi segala dugaan yang bakal mendatang sayang! =)

No comments:

Post a Comment